Ticket sluiten zonder afmeldings mail
complete
Jaap-Yntze Jongsma
Wanneer je een ticket hebt gesloten en de klant reageert opnieuw om je bijvoorbeeld te bedanken voor je werkzaamheden dan wordt het ticket automatisch geopend. Wanneer je hierna direct opnieuw het ticket sluit krijgt de klant wederom een mail dat het ticket is gesloten terwijl je verder geen acties hebt uitgevoerd.
Marnick
complete
https://idee.inserve.nl/changelog/192-ticket-sjablonen
Marnick
planned
Tim de Ruiter
+1, maar voor een andere reden.
Wij zijn er tegenaan gelopen dat als wij een ticket sluiten in óns systeem er een mail uitgaat naar een bedrijf die ook een ticketing systeem heeft en vervolgens krijgen wij dan weer een mailtje terug van met 'er is een nieuw ticket geopend'...(zie afbeelding 1).
Als workaround doe ik momenteel het volgende; ik bewerk de gegevens van het ticket via het potloodje, haal de contactpersoon weg, sla het ticket dan op (zonder contactpersoon dus) en sluit ik het ticket. Dan vervolgens (om tickets) wel op juiste naam te houden bewerk ik het gesloten ticket weer om vervolgens de contactpersoon toe te voegen.
Ik stel voor dat er naast 'Bericht verzenden zonder status veranderen' en 'Bericht verzenden en sluiten' ook een knop bij komt met iets van 'Ticket sluiten zonder afmeldingsmail' (zie afbeelding 2)
Qua code lijkt het me niet meer dan de inhoud van de actie 'Bericht verzenden en sluiten' kopiëren en het uitgaande mail stukje er tussenuit halen.
-Tim de Ruiter
Mark Stoopman (Esrocom)
Tim de Ruiter: Het kan blijkbaar gelukkig alsnog op een eenvoudige manier: klik op het pulldown driehoekje naast het gele veld sluiten (links bovenin een ticket). Dan kan je sluiten zonder melding en zonder dat je een bericht moet versturen.
Dat had wat mij betreft wel even bij de uitleg mogen staan.
Marnick
Mark Stoopman (Esrocom): Dank voor je feedback, we hebben het toegevoegd aan de changelog.
Mark Stoopman (Esrocom)
Of geen heropeningsactie wanneer het woord bedankt of super er in voorkomt en de tekst korter is dan 2 woorden.