Inserve
Create
Log in
Sign up
Home
Feedback
Ideeën
Changelog
Boards
Ideeën
Powered by Canny
Ideeën
Probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat je wilt bereiken en waarom.
Description
Integratie met Copaco
Voor het ophalen van licenties en die door kunnen factureren.
0
8
Offerte layout
Zelf de offerte layout kunnen aanpassen, waardoor deze in onze huisstijl is op te maken maar dat je ook zelf kan bepalen als je bepaalde informatie wel of niet wilt tonen, uitlijning aanpassen etc.
0
24
Nieuwe ticket bij akkoord offerte
Het valt me op dat een offerte die vanuit inserve wordt verzonden vaak over het hoofd wordt gezien, er is geen centrale notificatie. Kan er niet gewoon een nieuwe ticket worden aangemaakt bij een offerte die akkoord is?
2
15
Abonnementen archiveren i.p.v. verwijderen
Als we nu een abonnement stopzetten, moet je deze in zijn geheel verwijderen. Wij zouden het heel prettig vinden als dit abonnement gearchiveerd wordt, zodat je altijd nog kunt terugkijken naar bijvoorbeeld specificaties van het abonnement.
0
4
custom menu items in klantportaal
Custom menu items kunnen toevoegen aan het linker menu in het klant portaal. Klanten krijgen bij ons ( afhankelijk van de dienst die wordt afgenomen) toegang tot verschillende systemen waarop ook weer moet worden ingelogd. Het zou zijn zijn als wij de klant toegang tot het (Inserve)klantpportaal kunnen geven waarna ze vanuit daar in het menu kunnen klikken om zo toegang te krijgen tot die andere systemen. Zo heeft de klant als hij toegang heeft tot ons klantportaal ook direct toegang tot de overige portalen welke horen bij zijn afgenomen dienst.
0
2
Standaard categorie bij bedrijf kunnen aangeven
Sommige bedrijven nemen alleen een bepaalde dienst af en kunnen dus direct op een behandelaarsgroep (categorie) gekoppeld worden. Nu moet dat op 1 behandelaar, wat weer risicovol is.
0
1
Mailhistorie niet zichtbaar maken
Soms vindt er binnen een ticket een mailwisseling plaats (bijvoorbeeld met een manager). Als dan uiteindelijk een mail wordt gestuurd naar de oorspronkelijke melder, gaat de hele tickethistorie mee in de mail. Het zou wenselijk zijn om een separate mail te kunnen sturen zonder dat daar de hele contacthistorie in zichtbaar is.
0
1
Planning agenda volgorder zelf kunnen aanpassen
Persoonlijk heb ik het liefst mijn eigen agenda bovenaan staan omdat ik deze het meest gebruik, en dan vervolgens de collega's waar ik het meeste mee samenwerk en als laatste de collega's waarbij de agenda voor mij minder belangrijk zijn (of die zet ik uit via het filter).
0
5
Dat je ticket met de status type gesloten of gearchiveerd niet standaard in beeld hebt. dat deze standaard verborgen zijn tenzij je ze via het filter of iets dergelijks opvraagt.
Zodat je gewoon niet tig tabbladen hebt maar alleen de tabbladen ziet met de actieve tickets.
0
1
vrije ticket velden toevoegen bij "snel aanpasbaar in ticket"
Het is handig om bepaalde zelf toegevoegde vrije velden in een ticket zichtbaar te maken bij het "snel aanpasbaar in ticket".
0
1
Load More
→
Powered by Canny