Inserve
Create
Log in
Sign up
Roadmap
Feedback
Ideeën
Changelog
Boards
Ideeën
Powered by Canny
Ideeën
Probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat je wilt bereiken en waarom.
Details
Showing
Trending
Sort
Trending
Top
New
Filter
Under Review
Planned
In Progress
Complete
posts
Ticket aanmaken vanuit project fase
Het werken met tickets is overzichtelijker dan het werken in projecten, bij Ticket krijg je mooi een overzicht van de status en dit mist als je alleen in een project werkt. Wij werken in tickets en projecten tegelijk en lopen er tegen aan dat je door de huidige inrichting sneller iets mist bij een project dan bij een ticket.
0
7
Planbord (kanban) voor projecten
Een overzicht van bijvoorbeeld een maand vooruit waarin we de verschillende lopende projecten en projectfasen kunnen slepen. Zo ontstaat overzicht over de planning voor de komende periode.
0
17
Project Sjablonen
Eigenlijk hetzelfde als Ticket Sjablonen, maar dan ook voor het projecten-tab. -Hiermee kunnen terugkerende projecten voor verschillende klanten eenvoudig opnieuw worden aangemaakt. -Standaardtaken, deadlines en verantwoordelijkheden kunnen vooraf worden ingesteld. -Bespaart tijd en zorgt voor consistentie in projectuitvoering.
0
13
Cockpit instellen op persoonlijk niveau
Momenteel is het alleen mogelijk om de cockpit in te stellen voor het gehele bedrijf. Graag ook de functionaliteit om deze voor jezelf persoonlijk in te stellen
6
·
in progress
66
Start en eindtijd voor tijdsregistratie
Wij zijn als servicebedrijf vaak op locatie bij de klant. De bestede tijd berekenen we door de start en de eindtijd om te rekenen naar een aantal uren en of minuten. Het zou fijn zijn als; je in Inserve een start en eindtijd kan invoeren zodat je niet zelf hoeft na te denken over hoe lang je ergens bent geweest.
3
·
under review
55
Producten of abonnementen koppelen aan contracten (all-in)
Sommige klanten nemen een all-in dienst af waar ook bepaalde software producten bij inbegrepen zijn, het zou mooi zijn als we in contract ook producten kunnen opnemen, zodat deze wel op factuur verschijnen maar tegen een 0,- bedrag bijvoorbeeld.
0
5
Automatisch reminder naar klant sturen na x dagen geen reactie
Voor de functie "Ticket automatisch sluiten na x dagen geen reactie" zouden we graag nog dat er een reminder wordt gestuurd na x dagen voordat de ticket automatisch gesloten wordt
3
28
ip whitelist api
Niet de hele wereld hoeft er binnen! enkel die ip's die een api koppeling moeten kunnen maken zou heel slick zijn als ie ook met dns zou overweg kunnen :-) dan werkt ddns ook.. Handig voor de digitale nomaden onder ons ;-)
0
1
mogelijkheid om status van ticket te veranderen na het inplannen van een taak.
Op dit moment moet je ná het inplannen weer terug naar de ticket om de status eventueel te veranderen naar "ingepland". (wij zetten de status van een ticket op ingepland omdat we dan deze tickets kunnen filteren uit ons overzicht)
1
9
Timers op project taken
Mogelijkheid een timer te kunnen starten binnen een project op een taak. Op dit moment kunnen er binnen projecten geen timers gebruikt worden.
0
19
Load More
→
Powered by Canny