Nieuw ticket genereren vanuit een reply op een bestaand ticket
complete
Dennis Bernards
Het komt wel eens voor dat klanten een nieuw probleem melden via een reply op een bestaand (soms ook al gesloten) ticket. Het zou handig zijn om de reply te kunnen verplaatsen naar een nieuw ticket.
Frank
complete
https://idee.inserve.nl/changelog/24-september-2023-tickets-volgen-nieuw-ticket-genereren-op-basis-van-bericht-ver
Marnick
planned
Frank
Merged in a post:
Reactie in oude ticket omzetten naar nieuwe ticket
L
Lex Daamen
Als een klant reageert op een oude ticket met een nieuwe vraag of probleem. Deze eenvoudig kunnen omzetten naar een nieuwe ticket.
M
Marin Heideman
Frank
Marin Heideman: Goed gezien, bij deze samengevoegd.
Frank
Merged in a post:
Een bericht in een ticket omzetten naar nieuwe ticket
L
Lara van Nugteren
Wanneer binnen een ticket een nieuwe vraag wordt gesteld, deze kopiëren naar een nieuwe ticket. Zodat je niet uiteindelijk meerdere werkzaamheden in 1 ticket uitvoert waarbij de titel al niet meer relevant is.
Marnick
Merged in a post:
Ticket kunnen lostrekken
M
Marin Heideman
Het komt helaas weleens voor dat klanten reageren op een oud ticket met een nieuwe vraag. In inserve gaat dan het oude ticket weer open.
In ons oude ticketsysteem konden wij dan bij een bericht aangeven dat je "vanaf hier" een nieuw ticket wilde zodat de vraag van de klant een nieuw ticket werd.
Natascha Streukens
Helemaal TOP!!!! wij hebben ook van dit soort klanten. Voor medewerkers is het niet altijd meer duidelijk waar het nu over gaat...
Tim de Ruiter
Hoe moet het systeem dan weten wanneer iets een vraag is en wanneer niet? Is het niet gemakkelijker om dan zelf te kijken of het een vraag betreft die een nieuwe ticket verdient of niet en dan gewoon eventueel de vraag te kopiëren en te plakken in een nieuw ticket?
L
Lara van Nugteren
Het gaat erom een volledig mailbericht binnen een ticket in een nieuw ticket te kunnen vatten. Zo heb je afzender, tijdstip, evt voorgaande berichten erbij en heb je meteen het juiste bedrijf en contactpersoon ingesteld. Niet automatisch, dat kan het systeem inderdaad niet weten. Maar als je bijv. bij het 'bewerken' knopje ook de optie krijgt 'nieuw ticket maken', die optie heb ik al een paar keer gemist.
Marnick
Als het ticket gearchiveerd is, gebeurt dat al. Je bedoelt dat er een reactie komt op een ticket dat nog niet gearchiveerd is?