Ticket reactie bovenin vastmaken
complete
Ferry Kahlé
Dit is handig om algemene voortgang of informatie in bij te houden zodat het niet verloren gaat in alle reacties die komen.
Frank
complete
https://idee.inserve.nl/changelog/berichten-vastmaken-vrije-velden-op-project-fasen
Frank
Merged in a post:
Gepinde berichten
M
Mustafa Konak
Belangrijke Informatie Direct Toegankelijk:
Gepinde berichten maken het mogelijk om cruciale informatie, zoals updates, instructies of oplossingen, direct bovenaan het ticket vast te zetten. Dit voorkomt dat belangrijke details verloren gaan in de communicatie en altijd snel toegankelijk blijven voor iedereen die aan het ticket werkt.
Efficiënter Samenwerken:
Wanneer meerdere medewerkers aan een ticket werken, helpt een gepind bericht om iedereen dezelfde basisinformatie te geven, zoals statusupdates of specifieke klantvereisten. Dit verhoogt de consistentie en voorkomt dat informatie onbedoeld over het hoofd wordt gezien.
Efficiënter Samenwerken:
Wanneer meerdere medewerkers aan een ticket werken, helpt een gepind bericht om iedereen dezelfde basisinformatie te geven, zoals statusupdates of specifieke klantvereisten. Dit verhoogt de consistentie en voorkomt dat informatie onbedoeld over het hoofd wordt gezien.
Frank
Merged in a post:
notitie bovenaan in ticket vastzetten of markeren
Natascha Streukens
Soms zijn er notities in een ticket die je gedurende de rit (vaker) nodig hebt. Het zou dan fijn zijn als je deze notities bovenaan in het ticket zou kunnen vastzetten of zou kunnen markeren. Dit zodat je deze notitie makkelijk terug kunt vinden. Nu moet je vaak een hele lange lijst aan notities doorscrollen om de goede notitie te vinden.
A
Arjan van den Berg
Ik los dit nu op door een notitie te maken met een datum in de toekomst. (bijvoorbeeld 31-12-2024). Het zou handiger zijn als hier een echte knop voor is om de notitie vast te zetten
Jo Hocks
voor alle behandelaars. wij zouden dat vooral inzetten bij langere tckets om bovenaan de ToDo samen te vatten en details lekker onder in ticket bijhouden
J
Johan van Berlo
Voor alle behandelaars graag..
Frank
Hoi Natascha,
Zou dit dan persoonlijk zijn of voor alle behandelaars?
Natascha Streukens
Frank
Ik neem aan dat je bedoelt dat het voor iedereen zichtbaar moet zijn? Aangezien de techneuten soms samenwerken, of tickets van elkaar overnemen zou dit voor alle behandelaars gelden.
Je moet eigenlijk een beetje denken in de trant van het vastzetten van berichten op social media.