Formulieren in Klantportaal
Sander Broeze
Form formulieren (of vergelijkbare optie) zichtbaar kunnen maken voor specifieke klanten in hun Self Service Desk, bijvoorbeeld formulier voor aanvragen van nieuwe medewerker
S
Stephan Speyer
Of zoiets simpels integreren als een custom URL publiceren in de klantportaal, om mee te beginnen.
R
Robin IJsinga
Ik ben nu in een proef periode de mogelijkheden aan het bekijken van Inserve en het hebben van formulieren in het Self Service Portal is voor ons essentieel.
Sjakkie van den Oever
idd erg handig voor on-/off boarding tickets die per klant kunnen verschillen.
Marnick
Merged in a post:
Bestelformulier kunnen tonen in klantportaal
Marnick
Bijvoorbeeld Microsoft Forms kunnen integreren zodat de klant spullen kan bestellen of bepaalde wijzigingen kan aanvragen, mits ze daar rechten voor heeft.
Marnick
Merged in a post:
een formulier optie
Jacques Huijbregts
het zou top zijn om een form te kunnen maken, waarbij zodra deze ingevuld is deze als ticket binnenkomt.
bijvoorbeeld voor de aanvraag van een nieuwe gebruiker of juist het afsluiten van een nieuwe gebruiker.
zou mooi zijn om dan een speciale link naar de form te kunnen genereren per klant (en dat deze ook weer zichtbaar is in de klant portaal) zodat de form automatisch op de juiste klantkaart komt. doordat het vervolgens een ticket is kan daar direct mee gewerkt worden en de tijd worden geboekt.
W
Wietze van der Tuin
sluit ik me bij aan
D
Dennis Kusters
Als dit zou kunnen worden gekoppeld aan klant specifieke sjablonen ( form of formulieren) wat via het Self Service Desk portaal door de klant zelf ingevuld kunnen worden zou dit ideaal zijn.