7
Cockpit filters kunnen aanpassen
in progress
Activity
Newest
Oldest
Inserve IT Helpdesk Software
in progress
Inserve IT Helpdesk Software
Dank voor jullie stemmen. Kunnen jullie een voorbeeld geven wat je zou willen aanpassen?
Dennis Bernards
@Inserve IT Helpdesk Software: Lijkt me handig om te kunnen bepalen welke status van de tickets getoond moet worden (ook de status wacht op reactie bijvoorbeeld) en eventueel ook kunnen sorteren op de kolommen.
Mark Stoopman (Esrocom)
@Inserve IT Helpdesk Software: Zeker. Mijns inziens als we zelf de widgets aan kunnen maken en we hebben de mogelijkheid om de naam van de widget zelf in te tikken en filters beschikbaar voor ticketstatus, behandelaar, ouderdom, SLA, responsetijd, en de mogelijkheid zelf kolommen te kiezen en op elke kolom te kunnen sorteren. Dan dekt dat denk ik volledig de lading.
Mark Stoopman (Esrocom)
Een extra widget met (lopende) projecten is hier ook handig. (met instelbaar filter)
Inserve IT Helpdesk Software
under review