Uitgebreide berichtenmodule
Naast het CC veld van een ticket, waarmee collega's van de klant op de hoogte kon blijven met alle tickets, is het nu ook mogelijk om eenmalig een ontvanger toe te voegen aan een bericht.
Het is daarnaast mogelijk om te zien waar de oorspronkelijke e-mail naar verstuurd was, zowel inkomend als uitgaand.
Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld met een leverancier moet communiceren. Dan is duidelijk te zien welke berichten de klant gehad heeft en welke niet zichtbaar zijn. Dankzij de 'Allen beantwoorden' knop boven het bericht kun je ook makkelijk op het draadje reageren.
Ook reacties van collega's worden automatisch zichtbaar of verborgen gezet, afhankelijk of de oorspronkelijke e-mail naar de contactpersoon is verstuurd of niet.
CleanShot 2022-08-15 at 21
Handtekening
De handtekening is nu zo ingesteld dat deze automatisch toegevoegd wordt bij het versturen. Bij een interne notitie wordt deze
niet
toegevoegd. Dit maakt het gebruik van snelle antwoorden makkelijker.