Het is nu mogelijk om een contactpersoon aan meerdere bedrijven te koppelen. Dit is handig als een persoon voor meerdere bedrijven werkt. Het werkt als volgt:
CleanShot 2022-03-08 at 11
Inkomende e-mail
Als er een e-mail van een contactpersoon met meerdere bedrijven binnenkomt, zal de ticket
niet
automatisch aan een bedrijf gekoppeld worden. In de ticket heb je de mogelijkheid om de ticket aan één van de bedrijven van de contactpersoon te koppelen:
CleanShot 2022-03-08 at 11
Portal
De klant heeft de mogelijkheid bij het indienen van een ticket via de portal, direct aan te geven voor welk bedrijf de werkzaamheden zijn. Standaard is het bedrijf leeg.
CleanShot 2022-03-08 at 11
Indien de contactpersoon de rechten heeft om 'Alle tickets binnen bedrijf' te zien, zullen ook de tickets van andere gekoppelde bedrijven zichtbaar zijn.
API
De API is hiervoor geupdate. Pas je calls aan dat je 'companies' in plaats van 'company' ophaalt met de 'with' parameter op het /clients endpoint.
HostFact klantpaneel integratie
3CX integratie
De 3CX template is ook gewijzigd, vanwege de API aanpassing. Download hier de nieuwe versie: https://help.inserve.nl/help/hoe-stel-ik-de-3cx-integratie-in/.