Automatisch ticket maken van geaccepteerde offerte
Als een offerte in WeFact, HostFact of Gripp wordt goedgekeurd, kun je nu een ticket laten aanmaken met de offerteregels als artikelen. Zo sluit je het verkoopproces aan op de servicedesk.
CleanShot 2022-02-02 at 20
Ticket automatisch sluiten na x dagen
Als de bal al een x aantal dagen bij de klant ligt (status = Wachten op antwoord), kun je er nu voor kiezen om de ticket automatisch te sluiten. In combinatie met de 'E-mail bij sluiten ticket' optie wordt de klant dan ook geïnformeerd, maar kan hem alsnog openen. Mooi is dat de ticket sneller mee gaat in de facturatie hierdoor.
CleanShot 2022-02-02 at 20
Totaalbedrag te factureren
Een extra prikkel op de Facturen pagina om die facturen uit te sturen ;)
CleanShot 2022-02-02 at 20
Gebruikte artikelen ook zichtbaar in portal
Met de permissie 'portal . tickets . show_used_products' kun je nu contactpersonen gebruikte artikelen van een ticket tonen in de portal.
CleanShot 2022-02-02 at 20
Minimum aantal minuten per ticket
Met het vinkje 'Minimum alleen toepassen op eerste tijdregel van ticket' kun je voorkomen dat bij een ticket met meerdere tijdregels er te veel omhoog wordt afgerond.
CleanShot 2022-02-02 at 20
Facturen per maand apart houden
Met de optie 'Maak per maand een nieuwe conceptfactuur aan' zorg je er voor dat er automatisch nieuwe facturen aangemaakt worden bij het aanbreken van een nieuwe maand. Zo blijven tijdregels en producten gescheiden per maand.
CleanShot 2022-02-02 at 20
Kleine fixes
  • Bedrijf is nu verplicht bij het sluiten van een ticket, als er tijd of producten zijn geregistreerd.
  • Als een contract wordt verwijderd, worden tijdregels automatisch op een eventueel ander contract gezet.
  • Prioriteit van ticket is zichtbaar in de portal
  • Datumveld bij gebruikte artikelen is nu aanpasbaar
  • CC is nu te kiezen uit bestaande contactpersonen