Ticket aanmaak scherm
Een grote update aan het ticket aanmaak scherm. Je kunt nu:
  • Instellen welke velden verborgen zijn bij aanmaken ticket.
  • Instellen welke velden verplicht zijn bij aanmaken ticket.
  • Snel antwoord gebruiken.
  • Bestaande tickets van bedrijf en contactpersoon zien om te voorkomen dat je dubbele tickets aanmaakt.
  • Contactpersoon kiezen uit geselecteerde bedrijf (dit werkt ook bij een bestaand ticket).
De instellingen vind je onder Instellingen > Ticketing > Ticket velden aanmaakscherm.
CleanShot 2022-01-28 at 23
Invoer van tijd makkelijker
Het is nu mogelijk om uren en minuten in te voeren bij de tijdregistratie.
CleanShot 2022-01-28 at 23
Timer is geupdate
Het is nu makkelijker gemaakt om de timer te hervatten en om de tijd op te slaan als je de ticket weet voor je hebt. Er is ook een instelling toegevoegd dat de timer automatisch start bij het aanmaken van een ticket.
CleanShot 2022-01-28 at 23
Kleine verbeteringen
Daarnaast talloze kleine verbeteringen, zoals
  • Producten dropdown is breder gemaakt
  • Timer is scrollbaar bij veel timers
  • E-mail layout is breder gemaakt
  • Producten factuurregel is aanpasbaar in instellingen
  • Facturen genereren automatisch bij aanpassen instellingen
  • [klant_email] veld toegevoegd aan snelle antwoorden en sluit e-mail
  • Footer tekst in e-mail die verwijst naar portal ook aanpasbaar
  • WeFact endpoint gewijzigd