Deze update een aantal kleine, maar handige verbeteringen:
Footer aanpasbaar van e-mails
Soms wil je bij alle communicatie naar de klant verwijzen naar je voorwaarden, of bepaalde contactgegevens doorgeven. Dat is nu mogelijk in de instellingen.
Bij aanmaken ticket direct bericht sturen
Soms wil je bij het aanmaken van een ticket, direct een bericht kunnen sturen naar de klant. Dat is nu mogelijk met één klik.
E-mail doorsturen vanuit andere mailbox mogelijk
Klanten blijven soms verzoeken sturen naar de persoonlijke mailboxen van medewerkers. Of soms komt een e-mail in de info@ inbox, maar moet toch een ticket worden. In dat geval kan de e-mail doorgestuurd worden naar het support@ adres en zullen de originele contactpersoon en bedrijf geselecteerd worden.
Tekst van portal uitnodiging aanpasbaar
Om wat meer instructies te kunnen geven aan je klant, kan nu de tekst aangepast worden.
Tweede kleur in portal en e-mails aanpasbaar
Om de e-mails en portal nog meer op de huisstijl te laten aansluiten is nu ook de tweede kleur van de balken en knoppen aanpasbaar.
Portal inlog
E-mail notificatie
Behandelaars kunnen deactiveren
Soms wil je dat een voormalige werknemers of stagiairs niet meer in alle keuzelijstjes blijft voorkomen, maar wil je wel de geschiedenis houden. In dat geval kun je een behandelaar nu deactiveren: