Inserve
Create
Log in
Sign up
Home
Feedback
Ideeën
Changelog
Voters
Remon van Bree
N
Niels van Wijk
S
Steven Abbring
Ferry Kahlé
Wilco Steeneveld
Jochem Roos
P
Patricia Owusu
P
Peter Oosterom
Luuk Heijmeriks
M
Marin Heideman
and 1 more...
Powered by Canny
11
Via groepsactie tickets toewijzen
complete
M
Marin Heideman
Het zou handig zijn om in het hoofdscherm in 1x meerdere tickets te kunnen toewijzen aan een behandelaar. Ons oude systeem kon dit.
Degene die bij ons de verdeling maakt kan zo snel toewijzen zonder tickets daadwerkelijk te openen.
October 11, 2022
Frank
marked this post as
complete
https://idee.inserve.nl/changelog/gebruikers-filteren-in-de-planningsmodule-alleen-contactpersonen-van-de-betreffe
·
March 7, 2024
·
Reply
Frank
marked this post as
in progress
·
March 5, 2024
·
Reply
Frank
Merged in a post:
extra optie groepsactie toewijzen aan medewerker
Wilco Steeneveld
als er 's ochtends meerdere tickets over een bepaald onderwerp binnen komen bij diverse klanten is het makkelijk als je deze in 1x op naam van medewerker kan zetten.
zodat de nieuwe tickets bak snel overzichtelijk is
November 28, 2022
May 8, 2023
Ferry Kahlé
Upvote
·
November 29, 2022
·
Reply
Powered by Canny