Eenmalige mail sturen in ticket
complete
Peter Mulder
Soms wil je een derde (bijvoorbeeld leidinggevende van de ticketaanvrager, of een leverancier) een mail sturen vanuit een ticket. Deze persoon hoeft niet continu meegenomen te worden in de communicatie (dus geen CC).
Bijvoorbeeld;
Je bent bezig met een ticket en na een aantal keren heen en weer gecommuniceerd te hebben, blijk dat je een stuk hardware moet bestellen. Je wilt hiervoor akkoord vragen aan een leidinggevende bij de klant. Je zou dan eenmalig een afschrift moeten kunnen sturen van je ticketcommunicatie met daarbij de vraag of de uitgave akkoord is. De leidinggevende kan akkoord geven door te reply-en en jij hebt alles netjes gedocumenteerd.
Ander voorbeeld;
Je wilt ruggenspraak houden met een leverancier en wilt dit in het ticket verwerken. Je zou dan vanuit het ticket een bericht kunnen sturen (zonder tickethistorie) waardoor het antwoord ook weer netjes in inserve terecht komt.
In beide voorbeelden hoeft de eenmalige ontvanger niet meegenomen te worden in de verdere ticketcommunicatie, waardoor een CC niet handig.
Marnick
complete
https://idee.inserve.nl/changelog/193-uitgebreide-berichtenmodule
Marnick
under review
Marnick
Marnick
Arjan Mensinga Bedoel je iets anders dan het CC veld in een ticket? :)
Arjan Mensinga
Marnick: Dit is inderdaad bij het aanmaken van een ticket, maar het zou ook handig zijn om gedurende de werkzaamheden een CC veld te hebben, om bijvoorbeeld een leverancier aan te haken.
Marnick
Arjan Mensinga: Onder het potloodje kun je een CC toevoegen aan de ticket, ook na het aanmaken. Of bedoel je eenmalig bij het versturen van een bericht?
Arjan Mensinga
Marnick: Inderdaad, eenmalig bij het versturen van een bericht zou handig zijn.